English          
Industrial Measurement & Control, CEM systems, measuring vans, shelter, analysers and gasconditiongcomponents
Laboratory equipment, color-, ph-, ion selective-, polari-, refracometers
Farmer measurements, NH3, emmision
Reduced Oxygen Reduced Breathing Device, Gas mixing systems
Refractometers, Color measurements and Calcium
Service, Preventive and corrective maintenance, 24/7 contracts
Marine emission monitoring

Filter.

Component







































Show More


Type meting









Show More

Meettechniek































Show More

Mariene vereisten

Emissies en naleving van de scheepvaart
Maritieme continue emissiebewaking

De noodzaak om milieuverantwoordelijkheid aan te tonen is cruciaal voor de maritieme en offshore-industrie van vandaag. Charterers en het publiek eisen hoge prestaties en betrouwbaarheid. Brandstoffen en uitlaatgassen worden ook onderworpen aan internationale, regionale en nationale controles. De belangrijkste is bijlage VI van de Internationale Mariene Organisatie (IMO) MARPOL.

Voorschriften ter voorkoming van luchtvervuiling door schepen, die ook van toepassing is op mobiele offshore booreenheden en andere platforms van de olie-industrie.

Al deze schepen zullen van de een of andere soort dieselmotoren hebben, zelfs het zeer kleine aantal schepen met een door een turbine aangedreven energieceMarine Emissions & Compliancentrale.

Vrijwel alle schepen gebruiken vloeibare fossiele brandstoffen als belangrijkste energiebron. Brandstofkwaliteiten variëren van destillaat tot reststoffen. Gedestilleerde 'gasolie' bevat weinig zwavel en heeft een lage viscositeit en behoeft dus geen verwarming voor verbranding. Resterende 'zware stookolie' heeft een zwart uiterlijk, bevat gemiddeld 2,7% zwavel en moet worden verwarmd tot meer dan 120 ° C voor verbranding.

Restbrandstof is een bijproduct van lage waarde bij het raffinageproces en het lijkt onwaarschijnlijk dat raffinaderijen zullen investeren in grootschalige ontzwaveling om de industrie de brandstof met laag zwavelgehalte te geven die zij nodig heeft.

De zwaveldioxide-uitstoot (SO2) van een schip is het gevolg van de zwavel in de brandstof, door het percentage zwavel te verminderen kan de SO2-uitstoot in de atmosfeer aanzienlijk worden verminderd. De IMO heeft de tijdlijn en niveaus vastgesteld voor de vermindering van zwavel en dus SO2-emissies.

De opties die openstaan ​​voor de reders en exploitanten is om ofwel zwavelarme brandstof tegen hogere kosten te gebruiken of hoogzwavelige brandstof te gebruiken en een uitlaatgasreinigingssysteem te moMarine Emissions & Compliancenteren en de SO2-emissies te schrobben tot of onder het niveau dat zou resulteren uit 0,1% zwavelbrandstof in Emissiecontrolegebied (ECA) of 0,5% zwavelbrandstof wereldwijd.

Protea Manufacture is de enige In-Situ Classification Society goedgekeurde Marine Emission Monitoring Analyzer die de SO2: CO2-verhouding kan rapporteren zoals vereist door IMO's.

Protea P2000M-bereiken:

Zwaveldioxide SO2 - 0 - 30/100 ppm
Kooldioxide CO2 - 0 - 15%
SO2: CO2-verhouding - 0 - 30

Ankersmid Process
Samuel Morsestraat 4
7442 DH Nijverdal
Netherlands


(31)-0548-59 59 69
(31)-0548-62 19 72
info@ankersmid.com

© 2024 - Ankersmid Group